poniedziałek, 18 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościDworzec Centralny z własną identyfikacją wizualną

Dworzec Centralny z własną identyfikacją wizualną

PKP S.A. oraz Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej rozstrzygnęło konkurs na identyfikację wizualną warszawskiego Dworca Centralnego.

Zwyciężyła w nim praca Anety Lewandowskiej i Joanny Filer-Wieruszewskiej. Nowe logo ma nawiązywać do rozkładów jazdy pociągów i punktów na mapie. Autorki otrzymały za nie nagrodę w wysokości 50 tys. zł.

„Dworzec Centralny to dla warszawiaków szczególne miejsce. Jego rola komunikacyjna i  kulturowa sprawiają, że jest on marką samą w sobie” – wyjaśnia Justyna Sołtyk, dyrektor Departamentu Marketingu w PKP S.A.

Nowe logo w przestrzeni dworca pojawi się w grudniu tego roku. Wraz z logotypem pojawi się również seria produktów marketingowych, promujących obiekt. (ks)

 

 

 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj