O sprzecznych opiniach PR-owców na temat kształtu ich własnej branży pisze na łamach magazynu Brief Katarzyna Jędrzejewska.
W artykule pada pytanie: Czy działania PR-owskie zaczynają wypierać działania marketingowe? Jakub Dmitrowski z grupy Smart Media uważa, że nie. Łukasz Wilczyński z Planet PR uważa natomiast, że tak. Anna Proszowska-Sala z agencji Citybell jest zdania, że trochę tak, i trochę nie.
Kolejna kwestia poruszona w artykule dotyczy dodawania kategorii PR do konkursów dla branży marketingowej. Jan Matysik z agencji Cumulus PR jest przeciwny takim działaniom, ponieważ nie należy PR-u i reklamy wrzucać do jednego worka. Norbert Ofmański z On Board PR zaznacza natomiast, że granice między PR-em a marketingiem się zacierają.
Co czeka natomiast branżę w latach 2010-2011? Bogdan Biniszewski zauważa, że będzie to okres trzech kampanii wyborczych, przy okazji których nie zabraknie sformułowań krzywdzących branżę PR. (ks)