Wczoraj informowaliśmy o połączeniu Omnicom Group i Publicis Groupe. W wyniku tej fuzji powstanie największa na świecie grupa oferująca usługi z zakresu komunikacji marketingowej. Oto, jak w materiałach prasowych tę fuzję komentują szefowie obu grup.
Maurice Lévy, dyrektor generalny Publicis Groupe: „Realia komunikacji i marketingu zmieniły się radykalnie w ostatnich latach, wliczając w to gwałtowny rozwój nowych mediów, technologii Big Data, zatarcie ról głównych graczy na rynku i gruntowne zmiany w zachowaniu konsumentów. Ta ewolucja tworzy zarówno szanse, jak i wyzwania dla klientów. John i ja zdecydowaliśmy się na fuzję, aby dać im więcej korzyści poprzez stworzenie najszerszej oferty konwencjonalnych i cyfrowych usług. Co równie ważne, dzięki połączeniu nasi pracownicy będą mogli rozwijać się w nowych obszarach i odnosić sukcesy na styku technologii, nauki, kreatywności i strategicznego planowania”.
John Wren, dyrektor generalny Omnicom: „Razem z Mauricem wierzymy, że w nowej grupie odzwierciedli się nasza wizja firmy zatrzymującej największe talenty, przyciągającej wielkie firmy i przodującej w innowacjach. Omnicom i Publicis zmieniają branżę poprzez wprowadzanie nowych standardów wsparcia klientów i zintegrowaną komunikację dotyczącą różnych dziedzin i regionów. To połączenie pozwoli nam wykorzystać umiejętności pracowników, naszą szeroką ofertę, zwiększyć światową rolę i powiększyć liczne grono globalnych i lokalnych klientów. Mówiąc krótko, wierzymy, że w wyniku połączenia powstanie nowa firma, która będzie na ścieżce przyspieszonego rozwoju, dającego korzyści klientom, pracownikom i udziałowcom”. (ks)