Firma Polskie Zdroje rozpoczęła współpracę z należącą do Havas Media Group agencją Socialyse. Do jej zadań należą: pełna obsługa należących do marki Cisowianka Perlage (a także eksportowego brandu Perlage) kanałów social media, wsparcie akcji promocyjnych oraz współtworzenie treści na stronie perlagewater.com (wcześniej soperlage.com).
Perlage jest tegorocznym oficjalnym sponsorem wyścigu przez miasta północnych Włoch – Mille Miglia, który odbędzie się w dniach 19 – 22 maja. Pierwszym efektem współpracy firmy i agencji ma być relacja z tego wydarzenia. Bieżące doniesienia będzie można śledzić na Facebooku i Instagramie marki.
Strony współpracują od kwietnia. Z ramienia agencji za działania odpowiada Mateusz Walkowiak.
Współpracę nawiązano w wyniku konkurs ofert. Firma nie informuje, na jak długo podpisano umowę.
Socialyse jest pierwszą agencją, która będzie obsługiwać Polskie Zdroje na arenie międzynarodowej.
Polskie Zdroje to dystrybutor marek Cisowianka, Cisowianka Perlage oraz eksportowej marki Perlage.(ak)