poniedziałek, 18 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościDziennikarze o liniach lotniczych

Dziennikarze o liniach lotniczych

Agencja Ciszewski Public Relations przygotowała badanie na temat relacji linii lotniczych z mediami. Z zestawienia wynika, że pomimo kryzysu w branży, linie lotnicze nie komunikują się z mediami w sposób regularny.

W badaniu zapytano dziennikarzy o ocenę działań komunikacyjnych linii lotniczych oraz o to, jakie informacje dotyczące przewoźników interesują ich najbardziej. Zdaniem dziennikarzy, działający na polskim rynku przewoźnicy zbyt rzadko przygotowują szersze raporty oraz analizy na temat rynku przewozów lotniczych, bezpieczeństwa czy zmian w regulacjach lotniczych.

Najwyższą łączną ocenę działań komunikacyjnych otrzymali kolejno: WizzAir, PLL LOT i Norwegian Air Shuttle. Zdecydowanie najniższą ocenę otrzymał AeroSvit, który nie prowadzi w Polsce praktycznie żadnych działań komunikacyjnych.

Badaniem, przeprowadzonym w drugiej połowie 2008 roku, objętych zostało 11 wybranych linii lotniczych obecnych na polskim rynku. Pełna wersja raportu znajduje się na stronie. (ał)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj