Media społecznościowe stały się uniwersalnym narzędziem dla PR-owca, przekonuje na portalu BulldogReporter.com Daniel Burrus. Udowadnia on i pokazuje na przykładach, jak – za sprawą serwisów społecznościwych – prowadzić działania PR-owskie. Co ciekawe, twierdzi on, że w ten sposób można dotrzeć nie tylko do młodych internautów, ale także do ich rodziców.
Statystyki pokazują, że wśród użytkowników Facebooka najszybciej liczebnie rośnie grupa 35-49 latków. Dlatego też komunikację do tej grupy wiekowej trzeba oprzeć na Internecie, pisze dyrektor Burrus Research. Jak do tego celu wykorzystać najbardziej popularne serwisy społecznościowe? Dla przykładu, pisze autor, Facebooka PR-owiec może wykorzystać dwojako – tworząc tam grupę swoich klientów lub na zlecenie jednego z nich zarządzać jego kontem.
W teście przeczytamy też o praktycznym wykorzystaniu do celów PR-owskich Twittera, YouTube’a i serwisu Digg.(ał)