wtorek, 7 stycznia, 2025

e-świat PR-u

 „e-PR jest najbardziej inteligentną, a zarazem najtrudniejszą formą współczesnego marketingu, przed którą przyszłość dopiero się otwiera” – o współczesnym public relations na łamach Marketingu w Praktyce pisze Marek Woźniak. Autor podkreśla znaczenie internetu, który daje możliwość bezpośredniego dotarcia do interesującego nas odbiorcy, budowy i wspierania ważnych dla organizacji grup oraz przełamuje trudność pomiaru efektywności działań, stanowiącą do niedawna poważną barierę rozwoju rynku PR. Zdaniem Woźniaka „agencje PR w zdecydowanej większości czują się bezradne w stosunku do internetu. Nie rozumieją tego medium i nie potrafią go w pełni wykorzystać”. Natomiast firmy interaktywne, które wchodzą w kompetencje agencji PR i dysponują większą wiedzą techniczną – „obciążone są »reklamowym« sposobem myślenia”. Strona www stanowi „albo niezbyt kosztowne uzupełnienie kampanii w innych mediach (w relacji do wartości kampanii), albo jest formą folderu reklamowego, w którym wizualizacja graficzna przerasta treść i tłumi lub wręcz uniemożliwia przekaz”. W pozostałej części artykułu autor prezentuje „arsenał usług” e-PR-u i pisze o znaczeniu internetu, w zarządzaniu sytuacją kryzysową. Dla zażegnania lub minimalizacji skutków kryzysu internet może mieć, zdaniem autora, decydujące znaczenie.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj