„e-PR jest najbardziej inteligentną, a zarazem najtrudniejszą formą współczesnego marketingu, przed którą przyszłość dopiero się otwiera” – o współczesnym public relations na łamach Marketingu w Praktyce pisze Marek Woźniak. Autor podkreśla znaczenie internetu, który daje możliwość bezpośredniego dotarcia do interesującego nas odbiorcy, budowy i wspierania ważnych dla organizacji grup oraz przełamuje trudność pomiaru efektywności działań, stanowiącą do niedawna poważną barierę rozwoju rynku PR. Zdaniem Woźniaka „agencje PR w zdecydowanej większości czują się bezradne w stosunku do internetu. Nie rozumieją tego medium i nie potrafią go w pełni wykorzystać”. Natomiast firmy interaktywne, które wchodzą w kompetencje agencji PR i dysponują większą wiedzą techniczną – „obciążone są »reklamowym« sposobem myślenia”. Strona www stanowi „albo niezbyt kosztowne uzupełnienie kampanii w innych mediach (w relacji do wartości kampanii), albo jest formą folderu reklamowego, w którym wizualizacja graficzna przerasta treść i tłumi lub wręcz uniemożliwia przekaz”. W pozostałej części artykułu autor prezentuje „arsenał usług” e-PR-u i pisze o znaczeniu internetu, w zarządzaniu sytuacją kryzysową. Dla zażegnania lub minimalizacji skutków kryzysu internet może mieć, zdaniem autora, decydujące znaczenie.