Brytyjskie linie lotnicze EasyJet ogłosiły konkurs ofert na obsługę PR-owską na Węgrzech, w Polsce, Czechach, Turcji i Bułgarii. Konkurs zostanie rozstrzygnięty w sierpniu 2009, a wkrótce firma rozpocznie przegląd ofert agencji. Agencje mogą przygotować oferty do obsługi kilku wymienionych rynków jednocześnie. Działania agencji będą miały skupiać się na PR korporacyjnym, konsumenckim oraz działaniach marketingowych.
Obecnie firma współpracuje z agencją Mmd, która także będzie zaproszona do konkursu.
Jak wyjaśnił redakcji Oliver Aust, Head of Corporate Affairs w EasyJet: „Wzmacniamy swoją pozycję w Europie, dlatego chcemy pozycjonować się w wymienionych krajach dzięki działaniom PR-owskim i marketingowym”.
Oferty zbierane są do 23 lipca. Agencje, które chcą wziąć udział w ich przeglądzie powinny dostarczyć krótką prezentację, która zmieści się w 15 slajdach (w 25 – jeśli chcą obsługiwać kilka rynków jednocześnie) i będzie zawierała dane na temat:
– agencji,
– zespołu, który pracowałby nad działaniami dla EasyJet,
– doświadczenia w obsłudze projektów/klientów związanych z lotnictwem oraz transportem,
– znajomości działań komunikacyjnych firmy na wybranym rynku,
– wskazówek na pozycjonowanie firmy EasyJet na wybranym rynku,
– potencjalnego konflikt interesów, zwłaszcza prac dla innej europejskiej linii lotniczej.
Prezentacje należy wysyłać na adres oliver.aust@easyjet.com oraz aurelija.dugnaite@easyjet.com. (kk)