Nadchodzi kolejne wydarzenie organizowane przez EB Show. Piąta odsłona konferencji EB Show 2024 skoncentrowana jest wokół employer brandingu, marketingu, HR i ESG. Wydarzenie odbędzie się już 7 i 8 listopada 2024 roku w siedzibie firmy BEC w Warszawie. Uczestnicy mogą wziąć również udział w konferencji online.
Podczas spotkania uczestnicy dowiedzą się, w jaki sposób nadążyć za zmianami w obszarze employer brandingu, jak aktualizować wiedzę w tym zakresie oraz tworzyć skuteczne strategie. Tegoroczna odsłona konferencji branżowej zostanie rozszerzona również o tematykę ESG.
Wydarzenie skierowane jest do wszystkich zainteresowanych pozyskiwaniem talentów, angażowaniem pracowników oraz zarządzaniem reputacją korporacyjną, w tym przede wszystkim profesjonalistów z obszaru HR, specjalistów ds. marketingu, właścicieli firm, rekruterów oraz wszystkich zaangażowanych w kształtowanie employer brandingu swojej firmy.
Konferencja będzie obfitować w liczne prelekcje i dyskusje dotyczące m.in. ewolucji i trendów oraz roli social mediów w obszarze employer brandingu, zagadnień związanych z ESG czy budowania kultury zaufania, dialogu i partycypacji w branży HR.
Uczestnicy zyskają dostęp do trendów, analiz oraz praktycznej eksperckiej wiedzy również dzięki 3-miesięcznemu dostępowi do platformy z nagraniami.
Wśród prelegentów znajdą się m.in. Dominik Górka, założyciel i dyrektor kreatywny Live Age, Grzegorz Ludwin, prezes zarządu Fundacji Pro NGO, Anna Macnar, CEO HRM Institute, Anna Mikulska i Adrian Juchimiuk, partnerzy i współzarządzający w agencji MJCC, Mateusz Jabłonowski, praktyk i autor książki „Employer Branding. Praktyczny podręcznik”, Anna Zając i Magdalena Ossowska z Linkleaders czy Adam Wąsik,współwłaściciel agencji employer brandingowej PracowniaEB.
Bilety dostępne są na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (kn)