Platforma sprzedażowa eBay powierzyła realizację działań z zakresu komunikacji korporacyjnej na polskim rynku agencji Grayling Poland.
W ramach współpracy agencja będzie odpowiedzialna za doradztwo strategiczne, opracowanie i realizację strategii komunikacji korporacyjnej firmy oraz bieżące prowadzenie jej biura prasowego na polskim rynku.
Po stronie Grayling Poland za działania dla tego klienta odpowiada dział komunikacji korporacyjnej nadzorowany przez Annę Popłonkowską.
Współpracę na polskim rynku nawiązano w wyniku pomyślnej współpracy Grayling z eBay na rynku rosyjskim. Rosyjskie biuro sieci współpracuje z eBay od ponad pięciu lat.
Sieć Grayling pracuje na rzecz eBay już na 12 europejskich rynkach i odpowiada za działania komunikacyjne związane z udziałem firmy w wydarzeniach branżowych. Poza umową zawartą w Polsce podpisano ostatnio też kontrakt na obsługę firmy na dziesięciu europejskich rynkach: czeskim, fińskim, greckim, łotewskim, portugalskim, rumuńskim, słowackim, szwedzkim, ukraińskim i węgierskim.
Strony nie informują o pozostałych szczegółach współpracy.
Grayling Poland korzysta z danych Instytut Monitorowania Mediów. (mb)