W najnowszym raporcie The Holmes Report oceniającym europejskie agencje PR, agencja Edelman otrzymała tytuł Pan European Consultancy of the Year, zaś Partner of Promotion – New Europe Consultancy of The Year 2005. The Holmes Group jest wydawcą raportów branży PR w USA i od 16 lat publikuje „PR Agency Report Card”.
Wśród wyróżnionych agencji znalazły się także:
– Lexis Public Relations z tytułem Consumer Consultancy of the Year,
– CNC – Corporate Consultancy of the Year,
– Chandler Chicco Agency – Healthcare Consultancy of the Year,
– Financial Dynamics – Financial Consultancy of the Year,
– APCO Europe – Public Affairs Consultancy of the Year,
– Hotwire – Technology Consultancy of the Year,
– Euro RSCG Bikker – Benelux Consultancy of the Year,
– Publicis Consultants – French Consultancy of the Year,
– Pleon – German Consultancy of the Year,
– Barabino & Partners – Italian Consultancy of the Year,
– Geelmuyden-Kiese – Nordic Consultancy of the Year,
– Ketchum – Spanish Consultancy of the Year,
– Brands2Life – U.K. Consultancy of the Year.