Agencja Effective Public Relations prowadzi działania PR dla duńskiej firmy Danlind, producenta proszku do prania JELP. Działania komunikacyjne obejmują media relations, sampling produktu do szpitali w okresie wrzesień 2004 – styczeń 2005, wsparcie w punktach sprzedaży poprzez materiały POS. W przyszłości planowana jest konferencja medyczna dla lekarzy i położnych, która ma poinformować o „hipoalergicznych właściwościach proszku do prania bielizny niemowlęcej i odzieży dziecięcej”. – W przyszłości planowane jest szersze wsparcie PR dla tej marki, prowadzone są rozmowy, aby te działania prowadziła nasza agencja, Effective PR – poinformowała Joanna Bartnik. Ostatnio producent proszku dla dzieci i alergików – JELP zdecydował o wprowadzeniu na polski rynek zupełnie odmienionej szaty graficznej. Emocjonalny charakter marki podkreśla nowy element serduszka. Zmianie szaty proszku JELP towarzyszy także kampania reklamowa w prasie handlowej oraz w prasie dla rodziców.