czwartek, 2 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościEffective PR dla nowej szaty JELP

Effective PR dla nowej szaty JELP


Agencja Effective Public Relations prowadzi działania PR dla duńskiej firmy Danlind, producenta proszku do prania JELP. Działania komunikacyjne obejmują media relations, sampling produktu do szpitali w okresie wrzesień 2004 – styczeń 2005, wsparcie w punktach sprzedaży poprzez materiały POS. W przyszłości planowana jest konferencja medyczna dla lekarzy i położnych, która ma poinformować o „hipoalergicznych właściwościach proszku do prania bielizny niemowlęcej i odzieży dziecięcej”. – W przyszłości planowane jest szersze wsparcie PR dla tej marki, prowadzone są rozmowy, aby te działania prowadziła nasza agencja, Effective PR – poinformowała Joanna Bartnik. Ostatnio producent proszku dla dzieci i alergików – JELP zdecydował o wprowadzeniu na polski rynek zupełnie odmienionej szaty graficznej. Emocjonalny charakter marki podkreśla nowy element serduszka. Zmianie szaty proszku JELP towarzyszy także kampania reklamowa w prasie handlowej oraz w prasie dla rodziców.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj