Znamy listę projektów zakwalifikowanych do finału tegorocznej edycji konkursu Effie Awards. Wśród autorów nominowanych kampanii znalazły się agencje Havas Worldwide Warsaw, RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants i 24/7PR.
Kampania „Reklama dla Firm”, zrealizowana przez agencje Havas Worldwide Warsaw i MEC dla Orange Polska, została nominowana w kategoriach „Media Idea” oraz „Telekomunikacja”. Havas Worldwide Warsaw jest także autorem kampanii „Zbieramy na cycki, nowe fryzury i dragi”, przygotowanej dla Fundacji Rak’n’Roll i nominowanej w kategorii „Pro Bono”.
Do nagrody w kategorii „Napoje” nominowana została kampania „5 Stadion”, zrealizowana dla marki Tyskie przez agencje DDB Warszawa, Starcom MediaVest Group, Tequila Polska i RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants. Natomiast w kategorii „Promocja miejsc i wydarzeń oraz sponsoring kultury i sportu” nominowany został projekt „Dziecięca Eskorta McDonald’s”, przygotowany przez agencje DDB Warszawa, OMD, 24/7PR i Tribal DDB.
Nagrody Effie zostaną wręczone 14 października. Do 20 kategorii konkursowych zgłoszono łącznie 154 kampanie. Prace były oceniane przez 73-osobowe jury pod przewodnictwem Mirosława Godlewskiego, prezesa zarządu Netii oraz pod opieką 5 przewodniczących grup jurorskich. (ks)