piątek, 11 kwietnia, 2025
Strona głównaAktualnościEFFIE Awards rozdane

EFFIE Awards rozdane

W tegorocznej 13. edycji konkursu Effie przyznano następujące nagrody: 2 złota w kategorii Long term marketing excellence oraz złoto w kategorii Launch, Grand Prix nie zostało przyznane.

Złoto w kategorii Long term marketing excellence otrzymały agencje Red8 Advertising i PHD Media Direction oraz Carlsberg Polska za kampanię „Najlepsza nagroda po robocie” marki Harnaś. W tej samej kategorii złotą nagrodę otrzymały także agencje PZL i Maxus oraz Alior Bank za kampanię „Alior Bank. Wyższa kultura bankowości”.

Złoto w kategorii Launch otrzymały natomiast agencje Publicis i Mindshare oraz Presspublica za kampanię „Inaczej pisane” Uważam Rze.

W tym roku zgłoszono w sumie 145 kampanii. Nominacje otrzymało 56 z nich. Nagrodzonych wyłoniło 85 osobowe jury eksperckie złożone z: pracowników agencji reklamowych i domów mediowych, marketerów, pracowników mediów, instytutów badawczych, niezależnych konsultantów, pod przewodnictwem Grzegorza Wójcika, dyrektora ds. korporacyjnych MIH Internet Europe (część grupy Naspers).

Effie to jeden z najważniejszych na świecie konkursów branży komunikacji marketingowej. Konkurs nagradza sukcesy rynkowe marek osiągnięte dzięki wdrożonym kampaniom reklamowym. Po raz pierwszy został zorganizowany w 1968 r. w Nowym Jorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu, a obecnie realizowany w 40 krajach świata. W Polsce organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

 

 

Lista wszystkich laureatów:

Srebrne Effie:

KATEGORIA: ARTYKUŁY NIEŻYWNOŚCIOWE

ZGŁASZAJĄCY

KLIENT

TYTUŁ KAMPANII

NAZWA PRODUKTU

MEC, DRAFTFCB + AD FABRIKA

NIVEA Polska

NIVEA Invisible

NIVEA Invisible

KATEGORIA: BANKOWOŚĆ

ZGŁASZAJĄCY

KLIENT

TYTUŁ KAMPANII

NAZWA PRODUKTU

DDB Warszawa, Universal McCann, OS3 multimedia

PKO Bank Polski

Kampania repozycjonująca markę

PKO Bank Polski

BPN, KRUK, Effectica Agencja Reklamowa

KRUK

Pomagamy spłacać długi

KRUK

KATEGORIA: E-COMMERCE / E-SERVICES / M-COMMERCE

ZGŁASZAJĄCY

KLIENT

TYTUŁ KAMPANII

NAZWA PRODUKTU

180heartbeats + JUNG v. MATT, Starcom

Tablica

Sprzedawaj po sąsiedzku

Tablica.pl

KATEGORIA: KAMPANIE DOT. EDUKACJI SPOŁECZNEJ, KAMPANIE CSR

ZGŁASZAJĄCY

KLIENT

TYTUŁ KAMPANII

NAZWA PRODUKTU

Saatchi & Saatchi/Saatchi & Saatchi Digital, Walk PR

Polski Czerwony Krzyż

Życie to nie facebook

Edukacja i profilaktyka w zakresie zakażeń wirusem HIV

MEC, DRAFTFCB + AD FABRIKA

NIVEA Polska

100 placów zabaw na 100 lat NIVEA

100 placów zabaw na 100 lat NIVEA

BBDO Warszawa, Media Direction OMD

Ministerstwo Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej, Sekretariat Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego

Zapnij Pasy. Włącz Myślenie.

Bezpieczeństwo w Ruchu Drogowym

KATEGORIA: LAUNCH

ZGŁASZAJĄCY

KLIENT

TYTUŁ KAMPANII

NAZWA PRODUKTU

Agencja Reklamowa S4, MEC

PPF Hasco-Lek

BluMAG jedyny z pełną dawką magnezu

BluMAG jedyny

KATEGORIA: LEKI

ZGŁASZAJĄCY

KLIENT

TYTUŁ KAMPANII

NAZWA PRODUKTU

Publicis, ZenithOptimedia Group

Sanofi-Aventis

Wzorki

No-Spa

Euro RSCG Poland, Media Concept

Teva Pharmaceuticals Polska

Puste miejsce

PROSTALONG

G7, Polpharma

Polpharma

Bryły

Pyralgina

KATEGORIA: LIMITED BUDGET

ZGŁASZAJĄCY

KLIENT

TYTUŁ KAMPANII

NAZWA PRODUKTU

OS3 multimedia, Universal McCann, OSTRYGA

Hasbro Polska

Narodowe głosowanie na planszę Monopoly Polska

Monopoly

KATEGORIA: LONG TERM MARKETING EXCELLENCE

ZGŁASZAJACY

KLIENT

TYTUŁ KAMPANII

NAZWA PRODUKTU

MediaCom Warszawa, Young & Rubicam Poland, Heureka Huge Idea, Los Mejores

Żywiec Zdrój

Moje silne drzewo/Po stronie natury

Żywiec Zdrój

KATEGORIA: MEDIA

ZGŁASZAJĄCY

KLIENT

TYTUŁ KAMPANII

NAZWA PRODUKTU

The Walt Disney Company Polska, Carat, Hypermedia Isobar

The Walt Disney Company Polska

Premiera filmu “Fineasz i Ferb: Podróż w 2-gim wymiarze” w Disney XD

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj