poniedziałek, 13 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościEFFIE United Awards’10 – nowe kategorie

EFFIE United Awards’10 – nowe kategorie

W tegorocznej edycji konkursu branży komunikacji marketingowej EFFIE United Awards’10 postanowiono wyróżnić nowe kategorie. Zmieniono także dotychczas funkcjonujące kategorie konkursowe. I tak – kampanie społeczne podzielono na kampanie pro bono i kampanie dotyczące edukacji społecznej i CSR.  Kategoria „Pro Bono”  obejmie kampanie wykonywane dobrowolnie i bezpłatnie, w interesie publicznym dla instytucji pożytku publicznego lub podmiotów, które nie stać na opłacenie pracy agencji i zakup mediów (kampanie społeczne). Natomiast do kategorii „Kampanie dotyczące edukacji społecznej, kampanie CSR” mają być zgłaszane kampanie, których celem jest edukacja, zmiana postaw społecznych;’ finansowane przez organizacje społeczne, związki producentów, grupy zawodowe lub społeczne (np. „Pij mleko będziesz wielki…”, „Ryba wpływa na wszystko”).

Wśród nowych kategorii pojawiła się zaś „Promocja miejsc i Wydarzeń”. Mają być do niej zgłaszane kampanie promujące miasta/ miejscowości, regiony, kraje, parki narodowe, rezerwaty, miejsca o znaczeniu historycznym i kulturalnym oraz wydarzenia kulturalne. W tej kategorii nie mogą być zaś zgłaszane kampanie promujące konkretne usługi turystyczne, hotelarskie, gastronomiczne, sprzedaż biletów, wejściówek na imprezy.

Zgłoszenia przyjmowane są od 01.06 do 30.06.2010. Więcej informacji www.effie.pl. (kk)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj