Europejska Fundacja Kultury (EFK) nawiązała współpracę z agencją PR, która będzie ją wspierać podczas zaczynającego się właśnie we Wrocławiu Europejskiego Kongresu Kultury oraz przy realizacji kampanii „we are more” i projektu Doc Next Network. Działania z zakresu relacji z mediami na rzecz fundacji promującej od 60 lat kulturę w Europie przeprowadzi AM Art-Media.
Kampania „we are more” ma na celu doprowadzenie do wzrostu wydatków na kulturę w nowym budżecie UE na lata 2014-2020. Z kolei Doc Next Network to ruch europejski, który udostępnia opinii publicznej prace młodych, nieznanych twórców filmowych.
Umowa z AM Art-Media obejmuje także wsparcie przy organizacji wydarzeń specjalnych. Za współpracę z ramienia agencji odpowiada Kamila Koźbiał, straszy specjalista ds. public relations. Klient sam zwrócił się do agencji z zapytaniem ofertowym. Posiada wewnętrzny dział komunikacji, ale przy tym projekcie korzysta ze usług agencji. (es)