Public Dialog oraz El Padre zajmą się całościową organizacją trzeciej edycji programu społecznego „Mali Ratownicy”. Celem stworzonego przez Volkswagena projektu jest uczenie dzieci udzielania pierwszej pomocy w specjalnie stworzonych strefach na nadmorskich plażach.
Public Dialog odpowiada za komunikację PR, a do zadań El Padre należy organizacja roadshow.
Za działania na rzecz klienta odpowiada kilkudziesięcioosobowy zespół złożony z pracowników obu agencji. Po stronie Public Dialog prace koordynowane są przez Karolinę Borkowską-Bylicką, wiceprezeskę, a w El Padre przez Piotra Karasińskiego, wiceprezesa.
Współpracę nawiązano w maju 2019 roku w wyniku przetargu. Podpisano umowę projektową – ostatnia strefa „Małych Ratowników” zakończy się 25 sierpnia 2019 roku we Władysławowie.
Poprzednią edycję „Małych Ratowników” zorganizowało Q&A Communications. (ak)