Agencja El Padre stworzyła nowe stanowisko – PR Manager & Creative, które od lipca 2017 roku objęła Monika Strogulska-Dwojak. Wcześniej, od kwietnia 2017 roku, pracowała w firmie na okresie próbnym.
W zakres obowiązków Moniki Strogulskiej-Dwojak wchodzą: tworzenie i realizacja działań PR w obszarze komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej agencji, budowanie i utrzymywanie relacji z mediami, przygotowanie i redakcja informacji prasowych, newsów, artykułów i materiałów promocyjnych agencji, prowadzenie serwisu internetowego oraz profilu agencji w mediach społecznościowych, a także wspieranie działu kreacji poprzez prowadzenie działań PR związanych z eventami i ambientami realizowanymi przez agencję.
Przed utworzeniem nowego stanowiska obowiązki te były podzielone pomiędzy członków zarządu agencji.
Strogulska-Dwojak jest związana z komunikacją i marketingiem od 2006 roku. Pracowała w branży reklamowej i PR-owej, m.in. jako copywriterka i Group Head w agencji IQ Marketing oraz koordynator komunikacji korporacyjnej w Fundacji Lotto. Obsługiwała takie marki jak: PLL LOT, MasterCard, Bank Citi Handlowy, marki koncernu Unilever czy Żywiec Zdrój.
El Padre korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (bm)