Electronic Arts, producent oraz wydawca gier komputerowych, został klientem agencji gamingowej Kool Things.
Agencja była odpowiedzialna za zorganizowanie akcji promocyjnej w Warszawie oraz Krakowie (22 i 29 października 2022 roku), w ramach której fani The Sims 4 mogli spróbować kultowych tostów z gry. Kool Things zajęło się influencer marketingiem i brandingiem okazjonalnym food trucka. W projekt zostali zaangażowani influencerzy – Karolina Witaszek i Jasper.
W ramach współpracy agencja przygotowała także działania wspierające przejście gry The Sims 4 do modelu bezpłatnego.
W grudniu 2022 roku planowana jest kolejna odsłona kampanii. Fani gry będą mogli zdobyć świąteczny „simowy” sweter w ramach kreatywnej zabawy. Kool Things odpowiedzialne jest za pomysł kreatywny, dobór twórców, wdrożenie i obsługę pomysłu.
Klient został pozyskany staraniem działu new business. Za działania przy tej kampanii odpowiadał zespół kierowany przez Magdę Mazurkiewicz, Head of Strategy and Social Media, i Daniela Przygodę, Head of Creative.
Na potrzeby kolejnych projektów dla Electronic Arts w agencji zostanie zbudowany specjalny zespół. (bs)