poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościElectronic Arts nowym klientem Kool Things

Electronic Arts nowym klientem Kool Things

Electronic Arts, producent oraz wydawca gier komputerowych, został klientem agencji gamingowej Kool Things.

Agencja była odpowiedzialna za zorganizowanie akcji promocyjnej w Warszawie oraz Krakowie (22 i 29 października 2022 roku), w ramach której fani The Sims 4 mogli spróbować kultowych tostów z gry. Kool Things zajęło się influencer marketingiem i brandingiem okazjonalnym food trucka. W projekt zostali zaangażowani influencerzy –  Karolina Witaszek i Jasper.

W ramach współpracy agencja przygotowała także działania wspierające przejście gry The Sims 4 do modelu bezpłatnego.

W grudniu 2022 roku planowana jest kolejna odsłona kampanii. Fani gry będą mogli zdobyć świąteczny „simowy” sweter w ramach kreatywnej zabawy. Kool Things odpowiedzialne jest za pomysł kreatywny, dobór twórców, wdrożenie i obsługę pomysłu.

Klient został pozyskany staraniem działu new business. Za działania przy tej kampanii odpowiadał zespół kierowany przez Magdę Mazurkiewicz, Head of Strategy and Social Media, i Daniela Przygodę, Head of Creative.

Na potrzeby kolejnych projektów dla Electronic Arts w agencji zostanie zbudowany specjalny zespół. (bs)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj