Elektrownia Powiśle, warszawskie centrum handlowe powstałe w wyniku rewitalizacji zabytkowego obiektu przemysłowego, została klientem Big Picture.
Współpraca, poprzedzona szeroki audytem komunikacyjnym, obejmuje doradztwo strategiczne w obszarze działań PR i wizerunkowych. W pierwszym etapie Big Picture opracowało strategię PR obejmującą media relations, influencer relatios, a także doradztwo w zakresie wyboru parterów i eventów.
Agencja wspiera aktualnie Elektrownię Powiśle w ważnym dla handlu okresie przedświątecznym. Odpowiada za prowadzenie komunikacji świątecznych działań obiektu w mediach oraz opracowywanie bieżących rekomendacji kreatywnych. Wspiera także komunikację strefy Beauty Hall przez działania z mediami i influencerami.
Big Picture wybrano na podstawie rekomendacji. Wpływ na wybór agencji miało jej doświadczenie w realizacji projektów dla konceptów retailowych, takich jak Stary Browar (Art&Fashion Forum) czy otwarcie przestrzeni handlowej w Hotelu Europejskim.
Współpraca rozpoczęła się we wrześniu 2020 roku. Strony nie informują o pozostałych szczegółach. (mb)