Elżbieta Czerwińska dołączyła do zespołu komunikacji i marketingu firmy doradczej JP Weber. Od września 2020 pełni ona funkcję eksperta ds. komunikacji i marketingu i zajmuje się budowaniem marki w tradycyjnych i nowoczesnych kanałach komunikacji. Jej stanowisko zostało nowo utworzone.
Czerwińska jest związana z branżą public relations od ponad dziesięciu lat. Tworzyła i realizowała strategie komunikacji firm zarówno jako zewnętrzny konsultant agencji PR (MSL, Clear Communications Group oraz Fleishman-Hillard), jak również jako ekspert w biurach prasowych firm, m.in. Gothaer Towarzystwo Ubezpieczeń czy Alior Banku. Prowadziła też projekty z obszaru komunikacji kryzysowej i koordynowała prace badawcze oraz organizację eventów. Współpracowała też z takimi markami jak: Deloitte, EY, BIK/BIG, Fundacja Bankowa im. Leopolda Kronenberga czy TU Europa. Jest absolwentką socjologii na Uniwersytecie Warszawskim. (kd)