niedziela, 22 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościEmpik odpowiada w social mediach na zamieszki pod swoim salonem

Empik odpowiada w social mediach na zamieszki pod swoim salonem

Tegoroczne Święto Niepodległości miało wyglądać inaczej niż dotychczas. Ze względu na pandemię koronawirusa i wynikającą z tego potrzebę zachowania społecznego dystansu, coroczny Marsz Niepodległości miał odbyć się w samochodach. Ostatecznie jednak wiele osób zdecydowało się wyjść na ulice Warszawy i demonstrować. Doszło do zamieszek w wielu miejscach – m.in. pod jednym ze sklepów Empik.

Film z zamieszek pod Empikiem znajdującym się przy ulicy Nowy Świat opublikował na Twitterze użytkownik Krzysztof Zygowski. Jak widać na zamieszczonym przez niego wideo, demonstranci krzyczeli i rzucali racami.

screen

Źródło: twitter.com/_Zygowski_

Niedługo później sytuację postanowił skomentować Empik. Na facebookowej stronie Empik Bilety opublikowano humorystyczne oświadczenie w sprawie „kolejek” pod salonem w centrum stolicy. „Drodzy Panowie! My też tęsknimy za koncertami i chcielibyśmy jak najszybciej znaleźć się pod sceną. Dlatego sugerujemy łatwiejszy i bezstresowy sposób zakupu biletów. Bezpośrednio na empikbilety.pl” – czytamy w poście.

screen

Źródło: facebook.com/empikbilety

Wpis szybko zaczął cieszyć się zainteresowaniem internautów – do czasu publikacji tekstu na PRoto.pl (godzina 13:30) pod postem pojawiło się ponad 17 tys. reakcji i ponad 670 komentarzy. Użytkownicy doceniali m.in. kreatywność marki i real-time marketing. „Szanuję taki real time marketing. Zdrówka!”, „Jak wyście mnie tera zaimponowali Empik!”, „Złoto, złoto dla autora postu” – czytamy w komentarzach pozytywnie odnoszących się do pomysłu sieci sklepów.

komentarze

komentarz

Źródło: facebook.com/empikbilety

W sekcji komentarzy pojawił się także wpis aplikacji Empik Go: „…a po książki zapraszamy do naszej aplikacji. (Sami wiemy jak to jest, jak człowieka przyciśnie na czytanie…”.

komentarz

Źródło: facebook.com/empikbilety

„Oświadczenie” Empiku nie spodobało się jednak wszystkim. Pod postem pojawiły się głosy, że sieć sklepów powinna podejść do tematu zamieszek w poważniejszy sposób. „I ani przez chwilę nie było Wam wstyd zrobić z tego reklamy? To zachowanie zasługuje tylko i wyłącznie na potępienie…”, „Śmieszne, prawie… promocję jeszcze im zróbcie i herbatką poczęstujcie” – pisali w komentarzach niezadowoleni internauci.

komentarz

komentarz

Źródło: facebook.com/empikbilety

(ak)

Zdjęcie główne: youtube.com – OKO.press

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj