wtorek, 26 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościEmployer branding sposobem na młodych

Employer branding sposobem na młodych

Jak przy pomocy narzędzi employer brandingu złowić młodego pracownika, opisuje Dziennik Gazeta Prawna Forsal. Okazuje się, że z takich technik korzystają głównie te branże, które chcą zatrudnić nowe osoby w krótkim czasie, pisze Urszula Mirowska.

Jak wynika z tekstu, głównym celem employer brandingu jest pokazanie potencjalnemu pracownikowi korzystnych warunków rozwoju jego kariery w ramach danej firmy. Dla młodego pracownika liczy się zwłaszcza sposób, w jaki korporacja zarządza ścieżką kariery młodych talentów.

W tekście przeczytamy także o narzędziach employer brandingu, na które składa się szereg działań w Internecie i innych mediach, a także kontakt bezpośredni – głównie poprzez targi rekrutacyjne.(ał)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj