czwartek, 17 kwietnia, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomościENEL-MED przechodzi rebranding

ENEL-MED przechodzi rebranding

W kwietniu 2025 roku Centrum Medyczne ENEL-MED zaprezentowało nową identyfikację wizualną. Rebranding obejmuje odświeżone logo, nowy sygnet oraz hasło „Z sercem do człowieka”. Zmiany te mają symbolizować dynamiczny rozwój firmy oraz być wyrazem jej nowoczesnego podejścia do medycyny.

ENEL-MED podczas tworzenia identyfikacji wizualnej miało na celu połączenie tradycji z nowoczesnym designem. W nowym logo zrezygnowano z elipsy, zachowując jednak miękkie, zaokrąglone kształty, które mają podkreślać harmonię i ciągłość relacji z pacjentami. Kolor zielony został rozjaśniony i ma za zadanie nadawać marce bardziej współczesnego, a jednocześnie przyjaznego charakteru. Nowym elementem logo jest sygnet, który w minimalistycznej formie łączy litery „e” i „m”, elipsę będącą częścią poprzedniej identyfikacji, znak nieskończoności oraz serce – symbolizujące kolejno: nazwę marki, tradycję, czas i zdrowie.

Od lewej stare i nowe logo

Rebranding przygotowano we współpracy z firmą doradczo-technologiczną Future Mind. Za cały proces odpowiada Urszula Reichman, dyrektorka marketingu ENEL-MED.

Nowe hasło firmy „Z sercem do człowieka” ma stanowić nie tylko odświeżenie wizerunku, ale także podkreślenie kluczowych wartości marki. ENEL-MED wyjaśnia, że wyraża ono autentyczną troskę o pacjentów, partnerskie podejście i dążenie do najwyższych standardów opieki. Ma to być zobowiązanie do budowania relacji opartych na zaufaniu i empatii.

Hasło współgra z nową identyfikacją wizualną, w której serce w sygnecie ma symbolizować bliskość, profesjonalizm i zaangażowanie w zdrowie i profilaktykę. W ten sposób tworzy się spójny przekaz, zgodnie z którym ENEL-MED ma być miejscem, gdzie medycyna idzie w parze ze zrozumieniem i wsparciem. (ao)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj