sobota, 9 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościEnerga z nowym dyrektorem marketingu i komunikacji

Energa z nowym dyrektorem marketingu i komunikacji

Nikodem Rachoń jest dyrektorem departamentu marketingu i komunikacji w Grupie Energa – dowiedział się portal wiadomosci.gazeta.pl. Nowy kierownik w państwowej spółce pracuje od 2016 roku i w kwietniu 2019 awansował. Dotychczas był dyrektorem wydziału zarządzania marką i wizerunkiem, a także zastępcą dyrektora departamentu marketingu i komunikacji oraz kierownikiem widziału CSR. Rachoń przejął obecne stanowisko po Annie Ziobroń, która odeszła z firmy w 2018 roku.

Wiadomosci.gazeta.pl podaje, że Rachoń jest z wykształcenia filozofem. Obronił doktorat na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej. Źródło zwraca też uwagę, że obecny dyrektor marketingu i komunikacji jest bratem prezentera TVP Michała Rachonia.

Energa nie odpowiedziała na wielokrotne prośby PRoto.pl o potwierdzenie informacji podanych przez wiadomosci.gazeta.pl oraz wskazanie zakresu obowiązków i życiorysu zawodowego Rachonia. (mp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj