Good One PR zwyciężyło w przetargu na obsługę komunikacyjną grupy ENGIE w Polsce, należącej do międzynarodowego koncernu energetycznego ENGIE specjalizującego się w niskoemisyjnych produktach i usługach. W skład ENGIE Polska wchodzi sześć wyspecjalizowanych spółek, które dostarczają rozwiązania energetyczne dla miast, samorządów, przemysłu i sektora nieruchomości.
Współpraca rozpoczęła się z początkiem 2025 roku. Good One PR odpowiada jest za stworzenie i realizację całościowej strategii działań PR na polskim rynku, w tym prowadzenie biura prasowego, działania media relations, pozycjonowanie grupy oraz jej ekspertów w mediach. Agencja zapewnia też bieżące doradztwo w zakresie PR i komunikacji wewnętrznej oraz wsparcie przy organizacji wydarzeń dla poszczególnych linii biznesowych.
Działania mają na celu zwiększenie rozpoznawalności marki, skuteczne komunikowanie jej kluczowych projektów oraz pozyskanie i umocnienie relacji z klientami korporacyjnymi, przede wszystkim z dziedziny przemysłowego i nieruchomości.
Po stronie agencji za działania dla tego klienta odpowiada zespół B2B w składzie: Michał Zębik, Senior Account Manager, i Klaudia Klimek, Account Executive. Za pełną obsługę komunikacyjną w mediach społecznościowych odpowiada zespół agencji Social Lama, należącej – tak jak Good One PR – do grupy marketingowej Good One, pod kierownictwem Anny Ozgi, Senior Social Media Managerki.
Strony nie ujawniają, na jaki okres zawarły umowę. (mb)