Firma ogłosiła nową filozofię działania na lokalnym rynku, a wraz z nią wprowadziła zmiany w identyfikacji wizualnej. Nowe logo ma podkreślać przeobrażenia, jakie nastąpiły w polskim oddziale Eniro, a także nawiązywać do trendów w projektowaniu i transparentnej komunikacji rynkowej – czytamy w przesłanym materiale prasowym.
„Zmiana logo firmy jest okazją do ponownego doprecyzowania roli, jaką nasza firma odgrywa na rynku oraz znaczeniu pracy, jaką wykonujemy na co dzień. Od 25 lat wspieramy polskich przedsiębiorców w skutecznym konkurowaniu na globalnym rynku internetowym produktów i usług, dostarczając im kontakty biznesowe” – mówi Bożena Chmielarczyk, dyrektor generalny Eniro Polska.
Poprzednie logo:
Odświeżone logo będzie obecne w komunikacji marketingowej oraz identyfikacji oddziałów Eniro Polska. Nowy system identyfikacji wizualnej ma być sukcesywnie wprowadzany w oznakowaniu polskich oddziałów firmy. (pk)