Ergo Hestia stworzyła specjalną aplikację na Facebooku, gdzie można składać skargi i zażalenia. Dzięki temu niekorzystne komentarze nie będą widoczne na profilu ubezpieczyciela – czytamy w wyborcza.biz.
Według Agnieszki Zych, dyrektor biura zapytań i reklamacji w Grupie Ergo Hestia, aplikacja na FB to ukłon w stronę klientów, bo chroni dane osobowe oraz ułatwia komunikację. „Czasami na publicznym forum proszą o pomoc w sprawach likwidacji szkód, ujawniając swoje dane. Rozmawiamy z nimi, ale postanowiliśmy ułatwić im kontakt i skonstruować specjalną aplikację, która ułatwi i przyspieszy rozwiązywanie ich problemów” – twierdzi.
Ergo Hestia zmierzyła się już z incydentem na FB. Krzysztof Samborski, redaktor magazynu Motovoyager, pożalił się na profilu firmy, że nie dostał odszkodowania, które mu się należało. Po paru godzinach Samborski dostał informację o pozytywnym rozpatrzeniu sprawy. Wtedy Ergo Hestia tłumaczyła, że „to nie wpis na Facebooku, tylko e-mail, który wysłał do naszego biura skarg. Lepiej, żeby klienci kontaktowali się bezpośrednio z ubezpieczycielem, a nie w ten sposób”. Jednak miesiąc później firma uruchomiła aplikację, umożliwiającą składanie zażaleń. (kg)