niedziela, 24 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościEskadra Publica zmienia nazwę na Synertime

Eskadra Publica zmienia nazwę na Synertime

Eskadra Publica zmieniła nazwę i identyfikację wizualną firmy. Nowe oblicze „ma podkreślić, że firma stawia na łączenie odmiennych, zróżnicowanych wartości, które w efekcie synergii przynoszą klientom wizerunkową wartość dodaną” – czytamy w oświadczeniu.

Synertime funkcjonuje na rynku od 5 lat, od dwóch zarządzana jest wspólnie przez Barbarę Labuddę (prezes zarządu) oraz Ewę Kaczmarek (wiceprezes zarządu). Nowa nazwa nie tylko ma podkreślać wagę synergii jako efektu dobrego współdziałania, ale też nawiązywać do lata (summertime): „ciepłej, dobrej atmosfery, która sprzyja efektywnej pracy” – komentują obydwie przedstawicielki firmy.

Logotyp agencji również opiera się na pozytywnej, świeżej kolorystyce. „Piktogram to dwie odwrotne postaci (firma stawia na różnorodność kompetencji i charakterów, a ponadto zarządzana jest przez dwie osoby), które w tandemie tworzą nowy znak jako nową wartość – pochyloną literę »S« symbolizującą synergię. Jednocześnie w nowym logotypie można zauważyć symbol nieskończoności, co odwołuje się do słowa »time«, a także »buźki« z uśmiechem – by ponownie podkreślić, jak ważne jest dla firmy pozytywne nastawienie i pasja” – czytamy  w informacji prasowej. Autorem znaku jest Krzysztof Fabianowski, managing partner w agencji MINIMA, który zaprojektował m.in. logotyp zespołu Neo Retros, za który w zeszłym roku otrzymał nagrodę DESIGN AND DESIGN w ramach International Design Awards. (es)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj