niedziela, 24 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościeSky chce wesprzeć turystykę w Polsce po lockdownie

eSky chce wesprzeć turystykę w Polsce po lockdownie

W lipcu 2020 roku internetowe biuro podróży eSky.pl rozpoczęło program „eSky wspiera turystykę”. Celem akcji jest promocja polskich miast i regionów jako atrakcyjnego kierunku podróży ‒ zarówno dla rodzimych, jak i zagranicznych turystów.

Jak tłumaczy eSky, przez lockdown wywołany pandemią koronawirusa turystyka w Polsce zamarła – wiele miast czy regionów ucierpiało przez brak turystów. Aby wesprzeć je w czasie odbudowy, firma stworzyła program, który zakłada kampanie reklamowe w internecie – dzięki nim chce rozpowszechniać informacje o atrakcjach turystycznych w polskich regionach.

Działania polegać mają na udostępnieniu powierzchni reklamowych w serwisach eSky w Polsce i za granicą. Standardowo tego typu działania firma prowadzi na zasadach komercyjnych na rzecz podmiotów z całego świata, a teraz powierzchnie reklamowe udostępnieni bezpłatnie w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu.

„Każdy podmiot branży turystycznej odczuł skutki »lockdownu«. My, jako część polskiej branży turystycznej, również odczuliśmy skutki pandemii. Wiemy, że w trudnych czasach liczy się współpraca. Dlatego, jako odpowiedzialna społecznie firma o polskich korzeniach, postanowiliśmy wykorzystać naszą szeroką ekspozycję międzynarodową, by wesprzeć turystykę w Polsce – jest to nasz wkład w odbudowę turystyki w Polsce” ‒ mówi Deniz Rymkiewicz, PR Coordinator w eSky.

Obecnie w programie biorą udział: miasto Kraków, Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka oraz Muzeum Łazienki Królewskie.

„Nasza wzajemna współpraca to przede wszystkim wyjście naprzeciw oczekiwaniom wszystkich zatrudnionych w branży turystycznej i tym samym jej wsparcie. Wiemy, z jakimi problemami zmagamy się od połowy marca, szczególnie w tak chętnie do tej pory odwiedzanych miastach jak Kraków. Musimy pobudzić na nowo zainteresowanie lokalnymi atrakcjami, oczywiście przy zachowaniu wszelkich względów bezpieczeństwa. To dla Krakowa idealna okazja, aby pochwalić się nie tylko, tym z czego słynie, ale i zupełnie nieoczywistym obliczem miasta, bo to nasz niezaprzeczalny atut. Magiczna atmosfera naszego miasta przyciąga turystów jak magnes. Tym razem będziemy zachęcać turystów, aby porzucili utarte szlaki i znane przewodniki i przeszli, przejechali, przepłynęli miasto i spojrzeli na nie z niecodziennej perspektywy” – mówi Jacek Majchrowski, prezydent Krakowa.

„eSky.pl dzięki swojemu programowi wspierającemu polską turystykę pokazuje jak niezwykłe miejsca można odwiedzić w naszym kraju. Obecne ograniczenia mogą być jednocześnie szansą, aby dać się oczarować tym wszystkim, co oferuje Polska. A jest z czego wybierać. Serdecznie zachęcam do odkrywania uroków rodzimej turystyki” – dodaje Jan Godłowski, dyrektor Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka.

„Niezależnie od tego, jak zmieniły się warunki udostępniania muzeów zwiedzającym, dbamy o to, aby nasi goście mieli zapewniony kontakt z kulturą. W okresie ograniczeń związanych z epidemią, proponujemy obcowanie z historią i sztuką w otoczeniu przyrody. Zapraszamy nie tylko do pięknych, historycznych ogrodów, lecz także do cennych zabytków klasycystycznej architektury, w których eksponowane są królewskie kolekcje obrazów, rzeźby i grafiki” – mówi prof. Zbigniew Wawer, dyrektor Muzeum Łazienki Królewskie. (ak)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj