W połowie lutego 2019 roku ESL (dawniej Electronic Sports League), rozwijająca się od 19 lat firma e-sportowa i organizator rozgrywek gamingowych, ogłosiła odświeżenie swojej marki. Nowe pozycjonowanie „gdzie każdy może być kimś” ma, według słów przedstawicieli organizacji, odzwierciedlać historię założycielską ESL i poprawić integrację wizualną wydarzeń Intel Extreme Masters, ESL One, ESL Pro League czy ESL National Championships.
„Stworzenie miejsca, w którym »każdy może być kimś«, było naszym celem i tym, co charakteryzowało ścieżkę rozwoju naszych założycieli od początku ESL do dzisiaj” – mówi Rodrigo Samwell, Chief Marketing Officer w ESL. Jak dodał, firma będzie aktualizować branding swoich produktów w nadchodzących miesiącach.
Zmianie pozycjonowania towarzyszy odświeżenie identyfikacji wizualnej, którą firma e-sportowa przygotowała we współpracy z agencją Superunion. Wprowadzono m.in. nową, żółto-zielono-czarną kolorystykę i postawiono na geometryczne wzory.
Poprzednie logo ESL