poniedziałek, 23 grudnia, 2024

Etyka i biznes

Andrzej Wyrwiński w magazynie „Biznes dzisiaj” przygotował materiał na temat etyki w biznesie. Dziennikarz mówił, że w dzisiejszych czasach firmy nie mogą pozwolić sobie na utratę wizerunku poprzez działania nieetyczne. To właśnie wizerunek firmy bardzo często decyduje o wartości całego przedsiębiorstwa, a zysk nie zawsze wyraża się w pieniądzu.
Dobre warunki współpracy z dostawcami, bardzo dobra jakość obsługi dla klientów, dobre warunki pracy i rozwoju zawodowego pracowników, wywiązywanie się z warunków umów – stanowią o kapitale firmy. Wyrwiński podsumowuje: „Z etyką w biznesie jest jak z kodeksem drogowym: nie wszyscy go przestrzegają, ale gdyby go nie było zapanowałby chaos”.  (ml)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj