sobota, 17 maja, 2025
Strona głównaAktualnościEtyka na rzecz hotelarstwa

Etyka na rzecz hotelarstwa

Na łamach pisma Hotel Polska możemy przeczytać wypowiedzi hotelarzy dotyczące etyki w tej branży. „Spośród wszystkich aspektów organizacji pracy w hotelu, najważniejszym wydaje się ten, który określa stosunki między hotelarzem, a gościem hotelowym, chociaż nie mniej istotne są stosunki wewnątrzhotelowe lub kontakty z instytucjami zewnętrznymi. Wszystkie relacje wymagają zachowań etycznych, a praca w hotelarstwie podlega szczególnemu wartościowaniu moralnemu” – czytamy w artykule.
Maria Bigos, dyrektor Hotelu Europa Lublin, uważa, że „Aby firma mogła się rozwijać potrzebuje nie tylko dobrych produktów i profesjonalnego zarządzania, ale i zaufania społecznego. Etyczne postępowanie jest najlepszą drogą, by to zaufanie zdobyć”. Lidia Dmowska, Public Relations Manager Courtyard by Marriott Warsaw, jest zdania, że „Postępując wbrew zasadom przyjętym w hotelarstwie musimy liczyć się z tym, że dajemy świadectwo nie tylko swoich kompetencji, a właściwie ich braku, ale podważamy pracę współpracowników i przełożonych”.
Ada Rusowicz-Fisher, dyrektor sprzedaży i marketingu Radisson SAS, twierdzi „Kodeks jest dla nas kluczowym dokumentem, ważnym z wielu względów dla wszystkich pracowników. Ma on wpływ na ich codzienną pracę. Jedną z istotnych idei w nim zawartych jest to, aby menedżerowie na wszystkich poziomach dawali dobry przykład”.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj