poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościEuro RSCG Sensors ma nowego klienta

Euro RSCG Sensors ma nowego klienta

Agencja Euro RSCG Sensors odpowiada za komunikacyjne wprowadzenie na polski rynek marki Dettol, nowych produktów Reckitt Benckiser.

Agencja ma zająć się strategią, koncepcją oraz realizacją działań PR marki, w tym prowadzeniem – relacji z mediami oraz komunikacją w mediach społecznościowych. Agencja odpowiada również za działania związane z projektem badawczym „Przerwij łańcuch infekcji” prowadzonym wspólnie przez markę Dettol i Centrum Zdrowia Dziecka.

Euro RSCG Sensors została wybrana w drodze przetargu. Współpraca potrwa do końca października 2010. Działania dla marki Dettol prowadzi zespół, który odpowiada m.in za realizację projeków z zakresu ochrony zdrowia. (kk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj