Eventy to jeden z elementów promocji firmy i jej produktów lub usług. Nie ma chyba PR-owca, który choć raz nie uczestniczyłby w organizacji takiego wydarzenia. Bo jest to jeden z ciekawszych sposobów na przedstawienie swoich produktów, usług czy w ogóle swojej działalności kluczowym klientom i kontrahentom i nawiązanie z nimi bliższych, mniej formalnych relacji?
Mimo że organizacja tego typu wydarzeń jest jednym z podstawowych zajęć PR-owca, a współczesna technologia daje nam duże pole do popisu, nie każdy event jest sukcesem. Dlaczego? Zdawałoby się, że zorganizowanie wydarzenia w jakimś klubie czy restauracji, zaproszenie kilkudziesięciu gości, ustalenie menu i zorganizowanie kilku atrakcji to nie fizyka kwantowa. A jednak okazuje się, że nie jest to też przysłowiowa „bułka z masłem”.
Profesjonalne wydarzenia trzeba profesjonalnie przygotować. Począwszy od wybrania odpowiedniego miejsca do okoliczności, liczby zaproszonych osób i charakteru imprezy, poprzez zapewnienie adekwatnych do miejsca i okazji atrakcji, aż do zaopiekowania się gośćmi podczas samego wydarzenia. Trudno wyobrazić sobie koncert kapeli metalowej połączony z degustacją sushi w Platinium, znanym warszawskim klubie, dla klientów firmy Geriavit czy pokaz laserów dla stowarzyszenia epileptyków.
Często ważnym, ale trudnym do zorganizowania elementem eventów jest obecność mediów. Łatwiej jest, gdy mamy zaprzyjaźnionych dziennikarzy. Ale czasem i oni nie są w stanie przeforsować materiału nie pasującego do profilu swojej gazety czy programu. A przecież PR-owców interesuje nie tylko obecność dziennikarza, ale i materiał ,który pokaże się w mediach po wydarzeniu.
Jak profesjonalnie zorganizować event? W jakich sytuacjach warto zastosować go w procesie kształtowania wizerunku firmy oraz jak zoptymalizować jego korzyści? Jak za pośrednictwem eventów świadomie i długofalowo pielęgnować stosunki firmy z otoczeniem? Jak i kiedy zorganizować event, aby uzyskać pożądany efekt w mediach? Jak zarządzać budżetem klienta, aby przynosił on satysfakcjonujące go efekty wizerunkowe i promocyjne? Czym jest CSR i jaką rolę może pełnić w działaniach PR-owych? Jak CSR może się realizować pod postacią eventów?
Na te i wiele innych pytań odpowiedź znajdziecie w trakcie szkolenia „Event narzędziem PR-u, PR celem Eventu – planowanie i organizacja eventów nastawionych na korzyści wizerunkowe i publicity.”
Już 21 lipca w Warszawie. Zapraszamy!