Ewa Sadowska z początkiem czerwca 2018 roku rozpoczęła pracę w Douglas Polska. Objęła nowo utworzone stanowisko Head of Content & PR i odpowiada za strategię komunikacji i zarządzanie projektami medialno-konsumenckimi oraz z zakresu content marketingu, mediów społecznościowych i PR-u.
Poprzednio Ewa Sadowska była związana z UPC Polska, gdzie przez osiem lat zajmowała się komunikacją PR i mediami społecznościowymi. Pracowała tam jako Communications Manager CSR & Brand PR Lead CEE. Była także zaangażowana w aktywne wsparcie przedsiębiorców i start-upów, zajmowała się programami wspierającymi pozycjonowanie marki w obszarze innowacji, m.in. THINK BIG adresowanym do przedsiębiorców z regionu Europy Centralnej i Wschodniej, którzy chcą opierać swój rozwój na nowych technologiach.
Wcześniej Sadowska doświadczenie zawodowe z zakresu marketingu i PR-u zdobywała także w L’Oreal (w 2007 roku), Euro RSCG Sensors (w latach 2007-2010) i Pandora Jewelry (w roku 2010).
W UPC Polska obowiązki Ewy Sadowskiej zostały rozdzielone między pozostałych członków zespołu. (mb)