Fabryka Komunikacji Społecznej wygrała przetarg Instytutu Książki. Agencji powierzono przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnych projektów realizowanych przez Instytut Książki w 2021 roku.
Agencja zajmie się promocją „Dyskusyjnych Klubów Książki”, przeprowadzi kampanię internetową „New Books from Poland”, której celem jest promocja polskiej literatury za granicą oraz wykona czynności dodatkowe dla akcji „Mała książka-wielki człowiek”, popularyzującej czytelnictwo w Polsce.
Kampania „New Books from Poland” ma na celu upowszechnienie polskiej literatury za granicą, ze szczególnym uwzględnieniem Stanów Zjednoczonych, Francji, Izraela i Niemiec. Na jej potrzeby agencja przygotuje kreację, strategię i identyfikację wizualną kampanii oraz zaplanuje media. W ramach działań na rzecz akcji przewidziano również stworzenie pięciu spotów promocyjnych.
Umowę podpisano 1 grudnia 2021 roku, a agencja zobowiązała się wykonać jej postanowienia do 27 grudnia 2021. Wartość zamówienia została ustalona ponad 800 tys. zł netto. (as)