W Fabryce Komunikacji Społecznej wyodrębniono dział PR&CSR. Będzie nim zarządzać Izabela Sałamacha, od 9 lat związania z branżą public relations.
„Taka organizacja pracy pozwoli Fabryce Komunikacji Społecznej samodzielnie świadczyć kompleksowe usługi w zakresie marketingu społecznego. Do tej pory firma koncentrowała się na reklamowym wymiarze kampanii, współpracując z podmiotami zewnętrznymi w zakresie PR-u” – czytamy w oświadczeniu.
Sałamacha w latach 2005-2007 pracowała w agencji On Board Public Relations, następnie przez 7 lat związana z Hill+Knowlton Strategies, gdzie koordynowała prace działu healthcare. Realizowała także projekty z obszaru PA i zaangażowania społecznego głównie dla klientów z branży farmaceutycznej takich jak: GlaxoSmithKline, Gedeon Richter czy AstraZeneca. (es)
CSR – społeczna odpowiedzialność biznesu – sprawdź moduł kursu internetowego Akademii PRoto