Warszawska agencja Face it! w marcu 2019 roku dołączyła do Unified Strategies Public Relations Network (USPR), międzynarodowej sieci zrzeszającej firmy z branży PR i komunikacji marketingowej. Agencja wspiera swoimi kompetencjami USPR, jednocześnie korzystając z know-how należących do sieci specjalistów w zakresie strategii komunikacji, social mediów, analityki, content marketingu, zakupu mediów czy komunikacji B2B, B2C i kryzysowej.
„Branża PR nieustannie ewoluuje, stąd konieczne jest ciągłe poszerzanie kompetencji, czemu sprzyja wymiana doświadczeń z profesjonalistami nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Uznaliśmy, że przystąpienie do międzynarodowej sieci zrzeszającej agencje ze Stanów Zjednoczonych, Kanady i Wielkiej Brytanii pozwoli nam jeszcze lepiej reagować na potrzeby komunikacyjne naszych klientów, by zapewnić im najbardziej efektywną obsługę PR” – mówi Joanna Adamiak, prezes zarządu Face it!.
Face it! jest jedyną polską agencją w strukturach USPR. Organizacja zrzesza obecnie ponad 60 członków.
„Bardzo nas cieszy, że Face it! została członkiem USPR, zwłaszcza, że jest to pierwsza agencja z Europy Środkowo-Wschodniej. Dołączając do naszej organizacji, nie tylko wzbogaca wszystkich jej członków o swoją ekspercką wiedzę i doświadczenia, ale też umożliwia poszerzenie zasięgu działania sieci” – komentuje Bob Schiers, prezes i współzałożyciel sieci.
Wśród klientów Face it! są m.in.: sieć kinowa Cinema City, kanały telewizyjne France 24, ARTE, Romance TV i Motowizja, przedszkole Pomarańczowa Ciuchcia, szkoła Gaudeamus, dystrybutor filmowy Galapagos, biuro podróży Almatur, a także: ISIC Polska, Super Prezenty, Szybkie Metamorfozy, Prelios oraz Sun & Snow. (bm)