poniedziałek, 18 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościFacebook chce, by firmy lepiej znały swoich klientów

Facebook chce, by firmy lepiej znały swoich klientów

Serwis testuje narzędzia pozwalające na dokładniejsze badania zasięgu i atrybucji. To odpowiedź na wyniki badania instytutu Forrester, według których 82 proc. marketerów poszukuje nowych narzędzi, które pomogłyby im lepiej optymalizować kampanie nastawione na łączenie użytkowników pomiędzy urządzeniami.

Narzędzia do badań zasięgu były wcześniej dostępne dla partnerów reklamowych na platformie Atlas i wkrótce trafią do Facebook Business Managera. Dzięki temu pomiary oparte na analizie zachowań ludzi będą mogły trafić do dużo większej liczby firm.

Jak zaznacza serwis na swoim blogu, „fragmentacja cyfrowych mediów oraz używanie przez jedną osobę kilku urządzeń i platform każdego dnia sprawiły, że wiele firm nie ma pełnego obrazu swoich klientów”. Dlatego coraz większym zainteresowaniem marketerów cieszą się narzędzia umożliwiające lepszy wgląd w to, które z mediów oraz zamieszczonych w nich reklam przysłużyły się marce, wygenerowały zysk oraz zwiększyły liczbę klientów. Dokładny pomiar różnych przeglądarek, urządzeń, platform ma kluczowe znaczenie dla ostatecznej oceny działań marketingowych i zwiększenie ROI. (mw)


ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj