Facebook wydał najnowszą wersję interfejsu API Messenger Graph, która zawiera trzy nowe funkcje. Mają one usprawnić komunikację danej marki z klientem – podaje socialmediatoday.com.
Ułatwiony został m. in. proces łączenia aplikacji z reklamami – firmy, które mają wiele aplikacji podłączonych do platformy Messenger, będą miały możliwość wyboru tej, na której mogłyby być wyświetlane kampanie – informuje źródło. Funkcja ta umożliwia korzystania z opcji „Click to Messenger” – w celu lepszej promocji.
Facebook przedstawił również „przełamywacze lodów” (ang. icebreakers), które pozwolą markom pokazywać użytkownikom najczęściej zadawane pytania, a jednocześnie – przygotować na nie odpowiedzi. Ma to ułatwić zainicjowanie rozmowy między konsumentem a firmą oraz oszczędzać ich czas.
Przykładowy „przełamywacz lodów”, źródło: developers.facebook.com
Dodatkowo, portal Zuckerberga umożliwił odpowiadanie na konkretne wypowiedzi w konwersacjach z markami – dotychczas było to możliwe jedynie w przypadku rozmów między dwojgiem użytkowników. (kd)