Facebookowe grupy publiczne pojawią się w Brand Collabs Managerze. Jak wskazuje serwis społecznościowy, skorzystają na tym zarówno marki, jak i administratorzy.
Źródło: facebook.com
Jak informowaliśmy na PRoto.pl, Brand Collabs Manager umożliwia markom znajdowanie twórców i łączenie się z nimi w celu promowania produktów i usług. Z kolei twórcy, po uzyskaniu dostępu do narzędzia, mogą zaprezentować tam swoje portfolio, w tym np. statystyki czy dane na temat współprac z przeszłości.
Teraz z firmami będą mogli współpracować także administratorzy grup publicznych, do których należy minimum 1000 osób. Jak czytamy na stronie facebook.com, pojawi się dzięki temu możliwość tworzenia kampanii dopasowanych do członków grup oraz zarabiania pieniędzy, które wesprą pracę administratorów zarządzających społecznościami. Jak wynika ze grafiki opublikowanej przez Facebooka, w narzędziu pojawią się informacje na temat grup, takie jak ich krótkie opisy, dane demograficzne ich odbiorców czy przykładowe publikowane posty.
Źródło: facebook.com
Aby jako grupa dołączyć do Brand Collabs Managera, należy złożyć wniosek na stronie. Znaleźć tam można także informację, czy grupy, którymi się zarządza, spełniają określone wymagania.
Facebook zaznacza, że w przyszłości będzie szukać kolejnych sposobów na wsparcie administratorów grup publicznych i prywatnych w obsłudze i utrzymaniu ich społeczności. (ak)