Meta postanowiła pomóc użytkownikom dotrzeć z treściami do jeszcze większej liczby osób, dlatego uruchamia funkcję Creator Collaborations. Pozwoli ona twórcom współpracować z innymi, współtworząc daną treść, aby rozszerzyć jej zasięg – informuje Andrew Hutchinson z socialmediatoday.com.
Źródło: socialmediatoday.com
Jak widać na załączonym przykładzie, Creator Collaborations umożliwia wielu twórcom bycie wymienionymi w jednym poście na Facebooku, zapewniając zarówno dodatkowe oznaczenie marki poprzez hashtag, jak i rozszerzenie zasięgu do odbiorców wszystkich osób współtworzących treść.
Dzięki temu narzędziu twórca może zaprosić inną osobę do wspólnego opublikowania jednego fragmentu treści. Jeśli drugi twórca zaakceptuje zaproszenie, post zostanie opublikowany u obojga. Współtwórcy będą mogli przeglądać wspólne dane, takie jak zasięgi i zaangażowanie – wyjaśnia źródło.
Opcja jest obecnie dostępna tylko dla postów wideo.
Meta dodała również reklamy do krótkich form wideo i transmisji, rozszerzając system zarabiania na treściach. (zd)