Do końca 2023 roku Meta zwiększy dwukrotnie liczbę treści z polecanych kont, które użytkownicy widzą podczas korzystania z Instagrama i Facebooka – zapowiedział Mark Zuckerberg.
Jak czytamy w theverge,com, serwisy po zmianie mają konkurować z TikTokiem, który wyświetla użytkownikom filmy niezależnie od tego, skąd one pochodzą. Zuckerberg wyjaśnia, że Meta użyje sztucznej inteligencji, aby polecać wszystkie treści, które udostępniają użytkownicy na całym świecie.
Ostatnia tak duża zmiana w poleceniu treści miała miejsce w 2018 roku, kiedy Zuckerberg ogłosił strategię polegającą na zachęcaniu do „znaczących interakcji społecznych” w aktualnościach. Przewidywał wtedy, że po jej wprowadzeniu doprowadzi ona do zmniejszenia czasu spędzanego w sieci społecznościowej, ale pozostawi użytkowników z lepszym samopoczuciem – mówi źródło. (zd)