W czerwcu 2024 roku Meta poinformowała o udostępnieniu kanałów nadawczych na Facebooku i Messengerze wszystkim profilom mającym ponad 10 tys. obserwujących na oraz o wprowadzeniu nowych funkcji.
Meta poza rozszerzeniem dostępu do kanałów nadawczych dodała także opcje, które mogą być przydatne dla twórców.
Firma umożliwiła użytkownikom udostępnianie wiadomości z kanału nadawczego z Instagrama na kanał na Facebooku, co ma zarówno pozwolić zaoszczędzić czas i wysiłek poświęcany na wykonywanie powtarzalnych zadań, jak i zwiększyć zasięg.
Źródło: creators.facebook.com
Twórcy będą mogli także udostępnić posty na Facebooku członkom kanału przed tym, jak zobaczą je pozostali obserwujący. Jest to sposób na zebranie opinii na temat danej treści wśród mniejszej grupy osób.
Meta dodała również możliwość udostępnienia zawartości kanału za pomocą relacji na Facebooku przez twórców i członków kanału nadawczego, dzięki czemu materiały będą miały szansę dotrzeć do większej liczby osób.
Źródło: creators.facebook.com
(ao)
Źródło: creators.facebook.com, Connect more deeply with your audience using broadcast channels on Facebook and Messenger, 25.06.2024