poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościFacebook to już standard, Republikanie przed wyborami sięgają po nowsze narzędzia

Facebook to już standard, Republikanie przed wyborami sięgają po nowsze narzędzia

Republikańscy kandydaci na prezydenta sięgają po media społecznościowe, żeby poszerzyć swój zasięg i wzbudzić zainteresowanie młodszego elektoratu. Kandydaci Partii Republikańskiej za cel obrali sobie zasypanie cyfrowej przepaści jaka dzieli ich i młode pokolenie – czytamy w serwisie foxnews.com.

Choć jeszcze popełniają podstawowe błędy, wykazują chęć eksperymentowania. W czasie kampanii nie tylko wykorzystują media społecznościowe, jak Facebook czy Twitter, ale i testują nowe aplikacje, aby szybko poszerzyć krąg swoich politycznych przyjaciół.

Były prezes Hewlett-Packard Carly Fiorina na przykład ogłosiła swoją kandydaturę na Facebooku i Twitterze. Za pomocą aplikacji Periscope zamieściła również wideo, aby nawiązać bezpośredni kontakt z wyborcami.

Inny kandydat, Rand Paul, był  pierwszym, który za pomocą aplikacji Meerkat zamieścił transmisję  swojego wystąpienia na żywo podczas festiwalu SXSW.

Craig Agranoff  specjalizujący się w marketingu cyfrowym i politycznych kampaniach przewiduje, że transmisja danych przez Internet będzie tym w kampanii wyborczej 2016, czym Facebook dla Prezydenta Obamy w 2008 roku. Agranoff uważa, że wybory wolą tego typu medium, w porównaniu z tradycyjnymi przemówieniami w telewizji. (jk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj