Ruszyły zgłoszenia do tegorocznej edycji Facebook Awards. Nagrody te trafią do firm, które najskuteczniej i najciekawiej prowadziły kampanie na FB. W zeszłym roku do konkursu zgłoszono projekty z 80 krajów.
Głównym kryterium Facebook Awards jest kreatywność. We wszystkich kategoriach sędziowie będą brać po uwagę ekspresję, innowacyjność, oryginalność i doskonałą realizację. Ocenią insight kampanii, wartościowość treści i realizację celów biznesowych. Interesować ich będzie również, jaką rolę odegrał Facebook jako twórcza podstawa kampanii.
Zgłoszenia do tegorocznej edycji konkursu rozpoczęły się 28 stycznia i potrwają do 1 kwietnia 2015 roku. Na początku czerwca poznamy zwycięzców. Zostaną oni nagrodzeni w pięciu kategoriach: Integrated Campaign, Craft (za najciekawszą oprawę wizualną kampanii), Social Technology (za najlepszą aplikację i integrację kampanii z Facebookiem), Media Strategy, Facebook for Good (za najlepsze kampanie dla organizacji pożytku publicznego) i New Frontiers (dla kampanii wykorzystującej Facebook w najbardziej kreatywny sposób).
W jury konkursu zasiadają wiodący specjaliści, kształtujący kierunek rozwoju branży kreatywnej. Więcej informacji o konkursie