niedziela, 19 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościFacebook nie lubi długich wywodów

Facebook nie lubi długich wywodów

Jeśli zależy ci na zaangażowaniu użytkowników Facebooka, pisz zwięźle i zadawaj pytania. Oraz nie przesadzaj z dzienną liczbą postów. To wnioski z rozmaitych badań, zebrane przez firmę Verticalresponse.

Jak wynika z badania firmy Lab42, 47 proc. internautów nie lubi marek, które zarzucają postami ich strony aktualności. Salesforce Buddy Media zbadało natomiast, że posty zawierające pytanie są częściej komentowane przez użytkowników Facebooka. Co ciekawe, istotne jest także umiejscowienie pytania. Najlepiej, jeśli znajdzie się ono na końcu postu.

Z kolei dane firmy Kissmetrics wskazują na lepszy odbiór krótkich postów. Zaangażowanie odbiorców wpisów zawierających nie więcej niż 80 znaków jest większe o 66 proc. w porównaniu do dłuższych postów. (ks)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj