Dostępna od pewnego czasu oferta dynamicznych reklam turystycznych na Facebooku została niedawno rozszerzona. Dotychczas reklamodawcy mogli promować swoje hotele czy atrakcje, którymi wcześniej zainteresowali się ludzie planujący swój urlop – od teraz Facebook pozwoli reklamować się również liniom lotniczym. O nowych funkcjonalnościach czytamy w oficjalnych informacjach biznesowych portalu.
Przewoźnicy będą mogli teraz proponować potencjalnym klientom loty wyznaczane na podstawie miejsc, do których chcieliby się udać – podają facebookowi specjaliści. Dla przykładu, portal może wyświetlić reklamę użytkownikowi – który zaczął przeglądać jakiś lot, lecz nie dokończył procesu transakcji – by przypomnieć mu o ofercie.
Dynamiczne reklamy turystyczne pozwalają optymalizować kampanie zarówno na Facebooku, jak i Instagramie czy Audience Network. Jednocześnie, reklamodawcy mogą docierać do odbiorców niezależnie od tego, z jakiego typu urządzeń ci drudzy korzystają. (mp)