Facebook rozpoczął współpracę z Booksy, polską platformą służącą do rezerwacji usług online – poinformował portal money.pl. Dzięki temu w serwisie społecznościowym powstała nowa funkcja, która umożliwia rezerwację wizyt online 24 godziny na dobę oraz komunikację z klientami. Na platformie udostępniono wirtualny kalendarz, przez który użytkownicy mogą wybierać terminy wizyt – czytamy dalej.
Partnerzy biznesowi Booksy, którzy zdecydują się na integrację z Facebookiem, otrzymają możliwość umieszczenia cennika swoich usług w serwisie, a ich klienci będą otrzymywać powiadomienia o zbliżających się wizytach.
Stefan Batory, założyciel Booksy, którego wypowiedź przytacza źródło, powiedział, że według badań jego marki, „75 proc. firm w branży zdrowie i uroda nadal opiera się na wiadomościach tekstowych i rozmowach telefonicznych w celu planowania spotkań”. Dodał, że ze względu na zasięg i wpływy Facebooka oczekuje, że „nowy produkt pomoże przekonać dziesiątki tysięcy sprzedawców do korzyści płynących z rezerwacji i zarządzania spotkaniami online”.
Nową funkcję zintegrowaną z polską platformą Facebook oficjalnie uruchomił 24 maja 2019 roku.
Money.pl przypomina, że jest to kolejna umowa partnerska zawarta przez Booksy. W 2018 roku aplikację zintegrowano z Instagramem w ramach programu pilotażowego. (pm)